lunes, 12 de mayo de 2008

Pont de Sant Vicent a Banyeres de Mariola

El pont de Sant Vicent del 2008 anàrem un munt de famílies a passar una dies (del 29 al 31 de març) al bonic poble de Banyeres de Mariola.
Vam anar a fer la via verda del tren xixarra entre Bocairent, poble pertanyent a la comarca valenciana de la Vall d'Albaida, i Beneixama, poble pertanyent a la comarca alacantina de l'Alcoià. A banda de fer dita via verda vam visitar el castell de Banyeres, vam anar al naixement del riu Vinalopó, vam visitar el centre d'interpretació del parc natural de la serra de Mariola, i sobre tot vam gaudir d'uns dies de convivència tots junts passant-ho molt bé.

A continuació uns vídeos il·lustratius del que vam fer aquests dies.

Vista des d'un pont de recent construcció sobre el riu Vinalopó.

Els menuts juguen i els majors xarren a la plaça de Beneixama on estava el restaurant en el qual vam dinar.

Panoràmica des de la via verda de Beneixama a Bocairent ja de tornada als cotxes el primer dia de viatge dissabte 29 de març.

Ja en el segon dia de viatge diumenge 30 de març, vam fer pel matí una excursió caminant al naixement del riu Vinalopó. Els 2 següents vídeos són de vistes del riu camí cap al naixement.

Aquest vídeo està fet en el naixement mateix del riu.

Per la vesprada vam fer una visita al castell de Banyeres. Aquest vídeo és de l'arribada de la nostra gent al castell.

Berenar a l'eixida del castell.

A continuació vam anar a un parc molt bonic de Banyeres on grans i menuts vam passar una bona estona. Els 2 següents vídeos són al parc.

Vídeo de l'últim dia dilluns 31 de març on es veu una panoràmica de la via verda del xixarra en el seu tram de Banyeres a Bocairent.

Després vam dinar al restaurant "la rotonda" de Bocairent, i contents, satisfets i amb la panxa plena ens vam anar ja cadascú cap a casa.